wimensabine.reismee.nl

Miami

Na een prima vluchtkwamen we gesloopt aan in Miami en proberen we nu de laatste restjes jetlag te overwinnen.

We hebben al ontzettend veel gezien en gedaan; South Beach/ Ocean Drive, het duurste gebied van Miami met o.a. villa van Versace. Florida Keys; leuke eilandjes helemaal aan de onderkant vanFlorida waarvan wij hadden gedacht dat het 'schattig' zou zijn, maar het was gewoon 200 km huis aan huis en boot aan boot. Wel leuk om links te kijken over de Atlantische Oceaan en rechts over de Golf van Mexico met daartussen alleen de weg waar je over rijdt.

Verder nog kort Everglades National Park en AlligatorFarm bezocht.

Overal is de omgeving omgeveer hetzelfde; dure auto's, gigantische boten en dikke huizen (waarvan er wel ontzettend veel te koop staan) Al met al veel dingen gedaan die best leuk zijn, maar Floridaheeftonze hartenniet veroverd. Morgen stappen we lekker op het vliegtuig naar Cancun, Mexico. Hier begint ons avontuur in de Caribbean!

noémi

Hola chicos,

daar zijn jullie al. Heeeeeellllllllllllllllllllllll veeeeeeeeeeeelllllllllll plezier. Ik volg jullie heel graag. Als jullie in Peru zijn, op mijn plekje MACHUPICHU haz muchas fotos porfavor. SUERTE y un beso muy gordo.

JB17

Goed begin hoor, leuk! Veel plezier in Meggiko! XX

Rob de AS

He Sabientje. Gisteren waren de Keys nog bij Llink op reis op TV en nu zit jij daar gewoon! Veel plezier in de Conch Republic, want zo noemen ze het toch?

bert en marja

Heerlijk, de eerste ervaringen van jullie gelezen en prachtige foto's gezien.
Lekker in Mexico weer verder genieten, veel plezier.

xx van ons

Jiska

He,
Als we jullie buurvrouwen (K2) toch niet hadden, dan had ik deze verhalen nu alweer gemist. Want mijn geheugen liet mij alweer in de steek.

Ben benieuwd wat jullie van Playa etc vinden. En de topes...... (sterkte).

Veel plezier en eet smakelijk met de Burrito's en Taco's (het water loopt mij al in de mond).

Ajuu